ODLUKA o izboru najpovoljnijeg ponuđača 01-3-718/24
22.11.2024.
Tokom mjeseca februara, učenici od šestog do devetog razreda su, u okviru predmeta historije, sa nastavnicom Irhadom Halilović Bjelak, obilježili 40. godišnjicu Zimskih olimpijskih igara. Učenici su istraživali zadane teme, a na kraju su ih izložili u vidu plakata i videa. Istraživali su olimpijadu od Stare Grčke, do obnove olimpijskih igara 1984. godine pod motom Citius Altius Fortius, pa do Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu 1984. godine.
Ovo je bio jedan sveobuhvatan projekat, gdje su učenici predstavili olimpijadu od samog početka, kroz ideje: mir i promocija vrijednih ljudskih osobina, a nasuprot proizvodnji sukoba, mržnje i rata, zatim, razvoj ličnosti kroz gradnju intelektualnih, moralnih i tjelesnih komponenti čovjeka. Euforija obilježavanja godišnjice ZOI 84 u Gradu Sarajevu, prenesena je i u našu školu, a učenici su pratili medijsko izvještavanje i priče koje su kreirali, sa svojima.
Učenici šestog razreda su istraživali olimpijadu u Staroj Grčkoj, ideju mira i značaj igara za stanovnike razjedinjene Grčke. Učenici sedmog razreda su predstavili olimpijadu kroz olimpijske planine, što su mogli povezati sa terenskom nastavom i znanjem koje su stekli iz geografije, i uz veliku pomoć nastavnice Almire Karčić.
Učenici osmog i devetog razreda su istraživali moderne olimpijske igre, predstavili sportove, učesnike ZOI 84 u Sarajevu. Nastavnik Likovne kulture je prezentirao najbolje radove, koje su učenici od šestog do devetog razreda uradili na temu olimpijskih igara. Kroz kreiranje video prezentacija, učenici su iskoristili znanje iz informatike, i veoma uspješno prezentirali svoje radove, kroz 5 tema: Kako su izgledale Olimpijske igre u Sarajevu 1984.?
Šta je ostalo od olimpijade u Sarajevu?, Snijeg kao čudo uoči olimpijade, Patriotizam i jedinstvo u organizaciji olimpijade, 14. zimske olimpijske igre 1984.- NAJBOLJE ORGANIZIRANE DO TADA. Na ovaj način je uspješno provedena korelacija između predmeta: historija, geografija, informatika i likovna kultura. Najbolji plakati i video prezentacije će biti prikazane javno u našoj školi.
Na kraju smo zaokružili naše aktivnosti posjetom učenika Olimpijskom muzeju.